ŞANLIURFA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 2022 YILI HAZİRAN – TEMMUZ DÖNEMİ SAĞLIK HİZMETLERİ VE YARDIMCI SAĞLIK HİZMETLERİ SINIFI HARİCİ PERSONELİN İLLER ARASI ATAMA VE YER DEĞİŞİKLİĞİ İLAN METNİ
İl Sağlık Müdürlükleri ve bağlı birimlerinde görev yapan genel idari hizmetleri, teknik hizmetleri, din hizmetleri ve yardımcı hizmetler sınıfındaki personelin İlimiz emrine naklen atanma işlemleri ile ilgili olarak;
24.03.2015 tarih ve 4205 sayılı Bakanlık Onayı ile yürürlüğe konulan 663 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının teşkilat ve görevleri hakkında kanun hükmünde kararname ile yapılan düzenlemeler çerçevesinde Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşların sağlık hizmetleri ve yardımcı sağlık hizmetleri sınıfı dışı personeli atama ve yer değişikliği yönergesinin 7. maddesi doğrultusunda müracaatlar Haziran-Temmuz aylarında yapılacaktır. Standardı uygun olan ve doldurulmasına ihtiyaç duyulan kadrolar Müdürlüğümüz internet adresinde (www.sanliurfaism.gov.tr/) ilan edilecek olup, bu kadrolara atanmak isteyen personelin başvuruları müracaat tarihleri arasında Müdürlüğümüze yapmaları gerekmektedir.
Müracaatlar aşağıda belirtilen kriterlere göre öncelikle değerlendirmeye alınacaktır.
1-Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşları sağlık hizmetleri ve yardımcı sağlık hizmetleri
sınıfı dışı personelin atama ve yer değişikliği yönergesinin 7. maddesine istinaden
Haziran-Temmuz dönemi atama başvuruları 06/06/2022 tarihinden başlayıp
30/06/2022 tarihinde mesai bitiminde tamamlanacaktır.
2-İller arası atama ve yer değişikliği işlemi hizmet süresi en yüksek olan personelden
başlanacaktır.
3-Hizmet süresi yüksek olan personelin tercihi değerlendirildikten sonra bir sonraki
hizmet süresi yüksek olan personelin başvurusu değerlendirilerek işleme devam
edilecektir.
4-Hizmet süresi eşit olması halinde kurum kayıtlarına giriş önceliğine bakılarak İller
arası ataması ve yer değişikliği işlemi yapılacaktır.
5-Personel İller arası yer değiştirme talebinde bulunabilmesi için görev yaptığı ilde
fiilen en az 1 (bir) yıl çalışmış olması ve asaletinin tasdik edilmiş olması şartı
ile hakkında adli veya idari soruşturma olmaması durumunda başvuruları kabul edilecektir.
6-Son başvuru tarihi itibari ile herhangi bir statüde sözleşmeli olarak çalışan veya
Herhangi bir nedenle (askerlik, doğum vb.) ücretsiz izinde olan personelin başvuruları kabul edilmeyecektir.
7-Başvuruları uygun görülecek olan personelin atamasının yapılması halinde çekirdek
kaynak yönetim sistemine (ÇKYS) yansıtılacak olup, atama kararı ilgili kuruma
gönderilecektir.
8-Başvurusu uygun görülmeyen personelin durumu hakkında kadrosunun bulunduğu
kuruma Müdürlüğümüz tarafından ilgili yazı gönderilecektir.
9-Müdürlüğümüz evrak kayıt birimine 30/06/2022 tarihi mesai bitiminden sonra gelen
başvurular kabul edilmeyecektir.
10.Müracaat şartlarını taşımadığı halde müracaat edenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacak olup. sehven değerlendirmeye alınıp ataması yapılsa bile atamaları iptal edilecektir.
11- Müracaatlar için gerekli belgeler;
1) Sicil Özeti (imzalı-Mühürlü)
2) Hizmet Belgesi (imzalı-Mühürlü)
3) Kurumundan aldığı adli ve idari soruşturmanın bulunup bulunmadığını
bildirir yazı.
4) Muvafakat vermeye yetkili amir imzalı muvafakat yazısı.
5) Dilekçe
6) Atama Nakil Formu
AYRILIŞ İŞLEMLERİ
1-Atama işlemleri 2022 Temmuz ayı sonuna kadar yapılacak olup, ataması yapılan personelin atama kararı ÇKYS’ye girildiği tarihten itibaren en geç 1 (bir) ay içerisinde ayrılış ve başlayış işlemlerinin tamamlanması gerekmektedir.
2-Belirtilen süre içerisinde mazeret (rapor vb.) nedenlerle ayrılış yapılmaması halinde
mazeret bildirir belgenin Müdürlüğümüze gönderilmesi gerekmektedir.
Not: Yukarıda ilan edilen belgelerin, ilan edilen takvim çerçevesinde Üstleri Vasıtasıyla EBYS üzerinden Müdürlüğümüze gönderilmesi yeterlidir.
Münhal Liste.pdf
atama nakil formu.doc
08 Haziran 2022